„Ko je ljubio taj ne ljubi više“ – Sergej Jesenjin

Sve što živi na ovome svetu neki ožiljak ima . . .sergej jesenjin

PISMO MAJCI

Video

1 komentar (+dodajte svoj?)

  1. DraganJe
    Jan 18, 2013 @ 14:00:41

    Sjajno.

    Sviđa mi se

    Odgovor

Ostavite odgovor

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Pridružite se 76 drugih pratioca

Autor

about.me/ivana.anavi

about.me/ivana.anavi

Follow moje knjige on WordPress.com

Follow me on facebook

