Poezija – Alojz Gradnik

alojz gradnik

„Svetao nisam, ali sam čist.

Samo ako ko u moje virove

kamen baci, pljune u mene,

vraćam odvratno đubre i gliste.“

(Bunar – Alojz Gradnik)

 

* * *

 

„Pio sam te i nisam te ispio, Ljubavi.

Kao mirisno vino slatkih loza

uživao sam u tebi, da nisam već bio trezan

i da nisam znao da si Smrt.

 

Gledao sam u strašne tame tvojih bezdana:

i jer mi je pogled bio zamagljen

gorčinom, nisam znao, Smrti,

da si najtajanstvenija Ljubav.“

(Eros – Tanatos – Alojz Gradnik)

 

Biografija – Alojz Gradnik

Quote

Ostavite odgovor

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Pridružite se 76 drugih pratioca

Autor

about.me/ivana.anavi

about.me/ivana.anavi

Follow moje knjige on WordPress.com

Follow me on facebook

